четвер, 27 листопада 2008 р.

... а плани не змінні...

не має значення з ким я зараз розмовляю по телефону по ночах, і кому обіцяю вічне кохання з виправленням...
я більше ніж раніше хочу поїхати... місяців на 4ри...
я більше ніж раніше впевненна в тому що продовжувати навчання в таком стані не має сенсу.
сьогодні я посварилася через це з мамою. Вона починала кричати що я не ходжу в універ, а вона платить скажені гроші. на щоя спокійно заявила, що добре... чудова думка, не ходити не платити)) хоча матері вона не спободобалася і я почула багато на свою адресу. батько ще не в курсі...
але меня здаеться він мене зрозуміє. повинен зрозуміти. в таких випадках його поміркованість і делікатність мені подобається...
отже думки поїхати далеко далеко, після чого обовязково все зміниться. тому що повернутися тоюж сподіваюся не вийде.
сумно лише те що не факт. гарантій нема ніяких....
чомусь останім часом спливає бажання поїхати в США... по програмі ворк енд тревел. 4 місяці, цівілізована країна. і більш менш зрозуміло що куди і як. і власне там, можливо зможу заробити на Індію...))) тому що починати з Індії, трохи боязно... особливо Індії на 4 місяці...
поки що думаю. оскільки все рівно треба здати сесію. треба написати заяву на академ.
Хто в курсі які підстави можуть бути?
... на цьому фоні мені просто не вистачає близьких людей...
а дівчина лізбійка присилає меня свої відео мастурбування, в неї великі очі. хоча кольору не пам"ятаю.))
...
Лу, сьогодні була розумницею.) а ще вона лоскотно поцілувала мені руку...
в неї останім часом, нав"язлива ідея щось мені подарувати або дати.) фрукти.іграшки.сік...
цікаво, це спроба мене зелишити на довше... чи закони світу про обмін енергіями, і вона відчває потребу в повертанні мені чогось...

2 коментарі:

  1. Індія, США...

    Немає значення.
    Від себе не сховаєшся...

    ВідповістиВидалити
  2. я ж не від себе біжу, а від батьків... які якось викривленно бажають щастя...

    ВідповістиВидалити