вівторок, 25 листопада 2008 р.

... шовкова сорочка...

.. ніжність шовку по шкірі, відсутність білизни... шовкові простирадла, та зандто багато ніжності в повітрі, як для мене одної... в загалом самотньої та непотрібної...
в мене залишилися спогади, як ти обережно цілував мої пальці, трохи лоскотно тримаючи мої ніжки... як ти просував свого язика поміж пальців, а я терпіла, тому що надто боялася тебе вдарити ногою...
я власне відчуваю кожен запах своїх коханців... кожен поцілунок, кожен лагідний та грубий порух рук та ледь відчутне дихання на шкірі...
можливо, тому я так швидко повертаюся в минуле... адже це легше ніж... щось нове...
... тут занадто багато місця для мене одної... тут занадто багато ніжності, тільки для мене...
свічки... подушки.. шовк... інтимність... та минуле, як дихання за вушком...
... я люблю тебе...
зараз змогла б прошепотіти... кожному з своїх колишніх...

1 коментар: